Kerstkilo’s en oliebollen

Afgelopen vrijdag was het zover. De eerste training van het nieuwe jaar voor Recreanten 1. Waar sommige nog andere verplichtingen hadden of ziek waren, waren er toch 4 fanatiekelingen die de kerstkilo’s en de oliebollen wilde gaan weg trainen. Na een warming up begon de schotcompetitie. 2 palen, 2 tweetallen en op naar de 10. Wisselen van paal bij de 5 blijkt nog best lastig te zijn. Maar goed…wat was iedereen aan elkaar gewaagd. Er vielen harde woorden en menig goede voornemens vielen bij de eerste training al in het water. Bloedfanatiek die recreanten!
De uitkomst van meerdere wedstrijden is dat er niemand alles heeft verloren, wat een prestatie!
Daarna volgde nog een flinke partij 2 tegen 2 waarbij de longen letterlijk en figuurlijk uit het lijf werden gelopen omdat we allemaal X waren.
Ook de recreanten gaan dus met de huidige tijd mee.
Aan niets was te merken dat de kerstbreak en kilo’s effect hebben gehad op de inzet en kwaliteiten van Recreanten 1.
Komende weken gaan we onze fanatieke trainingen door zetten om zo te shinen bij de komende wedstrijden.

Er rest ons niets meer dan namens alle recreanten iedereen een heel goed 2023 te wensen!
En mocht je interesse hebben om eens mee te trainen? Wees welkom.