Kapot en voldaan

Hoera, de eerste wedstrijd van Recreanten 1, is een feit. Noviomagum durfde de strijd aan te gaan tegen de vedettes van Kesteren. Waar vorig jaar nog een flink beroep gedaan moest worden op onze kinderen, zijn er voor dit seizoen een aantal oude paarden (of jonge hengsten) van stal gehaald. Dit resulteerde in een mooie groep op de vrijdagavond.

Na een half uur vertraging omdat er 3 mannen van Novio waren vergeten (voor wie denkt dat het een grap is, ik kan u verzekeren dat dit echt gebeurde) begon de wedstrijd voortvarend. De eerste (en enige) voorsprong van de wedstrijd was een feit. De wedstrijd kabbelde rustig voort en over en weer werd er gescoord. Aan talent en inzet van de Recreanten heeft het niet gelegen, wel aan conditie. De wedstrijd duurde net 10 min te lang.

Maar de oude paarden hebben wel weer even kunnen ervaren hoe het spelletje voelt. Een heel aantal waren niet moe en voldaan maar kapot en voldaan. U mag zelf bedenken hoe er een aantal zaterdagochtend zijn opgestaan.

De wedstrijd werd onder het genot van een drankje nog tot in de late uurtjes geƫvalueerd.

Voor degene die nog nooit een scheidsrechter met een vlaag van verstandsverbijstering heeft doen twijfelen of hij moest fluiten bij een bal die vol op de pantoffel werd genomen, moet de volgende keer maar komen kijken bij de recreanten. Want daar kan het allemaal!