Help jij mee aan een nieuwe geluidsinstallatie voor onze vereniging?

Korfbalvereniging Kesteren is één van de deelnemende verenigingen voor ‘Een aandeel in de Betuwe.’ Met dit initiatief van Rabobank West Betuwe kunnen leden van de Rabobank stemmen op regionale projecten, waarmee geld voor deze projecten verzameld wordt.

Nieuwe geluidsinstallatie
Het project van onze vereniging is een nieuwe geluidsinstallatie. Voor het organiseren van toernooien en tijdens wedstrijden is goede geluidsinstallatie onmisbaar. Momenteel maken we gebruik van verouderde apparatuur. Graag willen we kwalitatief, bruikbare apparatuur met boxen aan schaffen. Op deze manier is tijdens de verschillende activiteiten alles duidelijk verstaanbaar en kan alles in goede banen worden geleid.

Lid van de Rabobank
Vanaf 1 april t/m 21 april kan er gestemd worden op de projecten.
Om te kunnen stemmen dien je lid te zijn van de Rabobank.
Ben je nog geen lid van de Rabobank? Meld je dan aan vòòr 1 april als lid van de Rabobank en stem vanaf 1 april op ons project. Elke stem is geld waard voor onze vereniging.