Het veldseizoen is begonnen!

De eerste trainingen op het veld zaten erop! Het was weer even wennen aan de weersomstandigheden, de ondergrond en aan elkaar want ongelukjes zitten in een klein hoekje. Niet iedereen is zonder kleurscheuren de eerste training door gekomen, maar gelukkig bleef de schade beperkt. Van je teamgenoten moet je het hebben zullen we maar zeggen.

Naast alle pijntjes en griepverschijnselen stond het 8-tal van Kesteren 1 afgelopen zaterdag paraat om aan te treden voor een oefenwedstrijd. Tijdens de voorbereiding werden ook de weersverwachtingen doorgenomen en zo stond vast dat naast de harde wind die waaide, er geen drupje regen zou vallen. Wat fijn! Maar helaas gedurende de wedstrijd bleek dat we geen weermannen/vrouwen binnen het team hebben, want droog hielden we het niet. Zo trotseerde Kesteren 1 weer en wind, maar wist de korf toch veelvuldig te vinden. Wat niet het geval was bij de tegenstander, die keken tegen een 8-1 achterstand aan met rust.

Tijdens de rust werden we weer scherp gezet, want we konden niet verwachten dat onze tegenstander het maar bij 1 gemaakt doelpunt zou laten. Zo borduurde Kesteren 1 verder de twee helft en liet weinig ruimte over voor de tegenstander, die uiteindelijk wel nog 3 doelpunten wisten te maken. Zo eindigde de wedstrijd in een dikke overwinning, waarbij de tegenstander maar 4x wist te scoren.

Na deze oefenwedstrijd stond er nog een veel belovende avond op de planning voor de vereniging! Nadat 26 man zich hadden veroberd aan overheerlijke pizza’s van pizzeria Napoli uit Kesteren, kon het zich gereed maken voor een dart-avond. Zo gingen 20 darters de strijd aan met elkaar voor de felbegeerde gouden beker! Met veel dank aan Martijn H. voor het regelen en het zelf maken van extra materiaal, het voorbereiden van de poulefases en het begeleiden van de avond was het darttoernooi een groot succes! En uiteindelijk kan er maar 1 iemand de winnaar zijn. Na veel spannende rondes stonden Henri V. en Rick P. in de finale en was Rick P. degene die met de felbegeerde gouden beker ervandoor ging! Van harte gefeliciteerd Rick. En alle andere deelnemers en toeschouwers bedankt voor jullie enthousiasme! Dit was voor herhaling vatbaar J

Deze zaterdag was een zeer geslaagde start van het veldseizoen! Aanstaande zaterdag mag Kesteren 1 weer thuis aantreden, maar dan voor het echie tegen Regio’72 1. Graag zien wij u weer langs het veld om 15:30 J

P.S. zie hieronder sfeerimpressies van het darttoernooi!