Geslaagde openingsdag kunstgrasvelden

Op Zaterdag 15 April 2023 was het dan zover! Precies 1 week voor de start van de 2de helft veldcompetitie werden de splinternieuwe kunstgrasvelden geopend. Dit ging deze dag gepaard met diverse activiteiten. We begonnen deze ochtend om 10:00 uur met korfbaltrainingen voor iedereen die maar mee wilde doen. Hieronder een fotoreportage van deze trainingen:

Na deze trainingen voor de jeugd werden er wedstrijden gespeeld. De recreanten van Kesteren speelden tegen SKF en Kesteren 3 tegen Wageningen 9. Zie hieronder de fotoreportage:

Dan is het tijd voor de officiele opening door voorzitter Adrie Pouwer en wethouder Herma van Dijkhuizen.

Na deze officiele opening is het tijd voor een Driekamp! Kesteren 1 speelt tegen Arena 1 en Belegen Kesteren 1. Dit laatste is een team bestaande uit oude korfballeden die het leuk vonden om weer eens met elkaar te gaan spelen. Een gezellige maar zeker een leuke reunie! Kesteren 2 speelde tegen Arena 2 en Wageningen 8. Er waren leuke wedstrijden te zien en ook hier een fotoreportage:

Als afsluiting een wedstrijd van Wageningen 1 tegen SKF 1. Niet echt spannend maar mooi om te zien! Na deze wedstrijd was het tijd voor een feestje! Iedereen bedankt voor de gezellige openingsdag bij Korfbalvereniging Kesteren. En komt u nog eens langs? Dan zien wij u graag!