Gelijk voor de B1

Ook deze week had de B1 weer een wedstrijd, dit keer tegen Tiel. We hadden weer veel zin en gingen vol goede moed op weg naar Tiel. De wedstrijd begon en we kregen gelijk een stip en Kian mocht hem nemen. En natuurlijk legde hij die erin. Helaas legde Tiel daarna ook een bal erin. Maar het duurde niet lang voordat Kesteren de bal weer onderschepte en een doorloopbal maakte die er in ging. Het stond dus 2-1 voor Kesteren. Gelijk daarna onderschepte Tiel helaas de bal weer en schoot raak. Maar toen kwam Renske een maakte een mooi schot waardoor we weer voor stonden. Tiel had de bal weer onderschept, schoot een paar keer maar zonder succes. Daarna werd de bal weer onderschept door Kesteren en legde Esther de bal met 1 hand de korf in. De reeks hield nog niet op want Sophie maakt ook nog een mooi schot die raak zat. Helaas maakte Kesteren een overtreding een kregen ze een vrije bal tegen die er helaas in ging. Maar het duurde niet lang voordat er weer werd gescoord met een mooi schot van Renske.

We gingen de rust in met een stand van 6-4. We bespraken de wedstrijd en liepen weer met goede moed het veld op.

De wedstrijd was nog maar net begonnen of Kesteren had alweer een aangeef neergezet en daar maakte Wilke goed gebruik van. Ze maakte een mooie doorloop en die veranderde de stand in 7-4. De bal was bij Tiel maar werd al gauw weer onderschept en naar het andere vak gegooid waar Wilke een mooie korte kans maakte. Helaas eindigde de reeks hier want Tiel onderschepte de bal weer en maakte een schot tegen. Zij waren niet van plan de bal af te laten pakken dus gingen ze door een maakten nog een doelpunt. Tiel was flink op dreef want ze maakt nog een schot. Daarna maakte ze nog een doorloop bal, en toen stond het gelijk. Maar gelukkig wist Renske nog een doelpunt te maken. Helaas werd toch de bal nog onderschept en werd het 9-9. In de laatste 5 minuten zijn er erg veel kansen geweest maar helaas is geen een daarvan raak geschoten. Het is dus helaas gelijkspel geworden

Volgende week spelen we tegen de B4 van Wageningen om 10:45 in Wageningen. Zien we u dan?