Een vochtige afsluiting van het seizoen

We startten de wedstrijd in de regen en het zag er niet naar uit dat het zachter zou gaan regenen…

Tegen onze verwachting in waren wij niet degenen die het eerste doelpunt maakten.

Wageningen scoorde de 1-0.

Gelukkig zorgde Esther voor een tegendoelpunt waarna ook Renske en Jonne scoorden. Helaas scoorde ook Wageningen wat er voor zorgde dat we met 3-2 de rust in gingen.

Het werd gelukkig droog waardoor we, na een beker héérlijke limonade, met frisse moed de tweede helft in gingen.

Maar helaas, ook de tweede helft was het Wageningen die het eerste scoorde. Er volgde nog een doelpunt, wat ervoor zorgde dat de stand 3-4 werd.

Gelukkig schoot Jonne raak waardoor we weer gelijk stonden. De zon ging schijnen en Sophie en Esther veranderden de stand naar 6-4.

Ook Jens maakte een prachtig doelpunt waardoor het 7-4 werd.

Als laatste scoorde Renske waardoor de wedstrijd eindigde met 8-4 op het scorebord (ohnee, die hadden we niet).

Een goede afsluiting van het seizoen dus!

Jens en Julia bedankt voor het meespelen!

Super goed gedaan!

Zaterdag 28 oktober om 19:00 uur spelen we een oefenwedstrijd tegen Victum B1 in de zaal.

Komt u ons ook aanmoedigen?