Een goed begin van het jaar.

6 Januari was het zover. Eindelijk weer een wedstrijd. Deze keer stond SKF op de planning. Met drie zieken en twee afwezige spelers, en gelukkig ook 3 gezonde spelers, gingen we vol goede moed opweg naar Veenendaal.

Daar bleek dat de coach van Hemur Engen zo graag tegen ons wilde spelen dat hij nu SKF is gaan coachen. Hij had ook een paar spelers van zijn oude team meegenomen waardoor de tegenstanders niet volkomen nieuw voor ons waren.

De wedstrijd begon en meteen maakte Wilke een prachtige doorloopbal….schot… geen idee waar het op leek maar hij was raak. De tegenstander scoorde helaas ook waardoor de stand gelijk kwam te staan.

Daarna scoorden Kian, Esther, Jonne en Wilke waardoor we een voorsprong van 4 punten creëerden. De tegenstander beantwoordde deze doelpunten met 1 zielig tegen-schotje.

Marriet en Wilke lieten beiden zien dat tegendoelpunten niet ongestraft blijven en scoorden twee doelpunten. Bart scoorde met een korte kans, waarna Esther er voor de rust er ook nog even twee raakte.

Met een tussenstand van 10-2 gingen we opgetogen de rust in.

De rust heeft Bart blijkbaar erg goed gedaan want meteen na de rust vereeuwigde hij zijn tweede doelpunt van deze wedstrijd.

Helaas bleek de tegenstander ook goed uitgerust te zijn, want ook zij scoorden een doelpunt.

Dit werd gelukkig goed gemaakt door Esther, Wilke en Jonne, die ervoor zorgden dat de stand op 14-3 kwam te staan.

Helaas scoorde nu ook de tegenstander weer,  maar ook dit werd keurig opgelost door een schot en doorloopbal van Esther, die vandaag goed op schot leek te zijn.

SKF scoorde nog een puntje wat een schrale troost voor hen was.

Dat betekent dat de wedstrijd eindigde met een geweldige eindstand van 16-5… of nee doe maar een puntje minder voor Kesteren want die merkt dat toch niet (bedankt scheids).

Onze volgende wedstrijd is op 20 Januari en begint om 14.10 en spelen we tegen Zetten B1 op de thuisbasis.

Komen jullie ons aanmoedigen?