DVO / Accountor D1 – Kesteren D1

Wedstrijdverslag van de D1. De wedstrijd begon. Al snel werd er een doelpunt tegen gescoord bij Pieter-Jan het werd 0-1. Gelukkig scoorde Nick daarna, en werd het 1-1. Daarna scoorde de tegenstander van Pieter-Jan en werd het 1-2. Maar gelukkig scoorde daarna Pieter-Jan het werd 2-2. DVO kreeg een strafworp, en die ging erin het was 2-3. Nicks tegenstander scoorde, 2-4. Maar gelukkig scoorde Arian daarna de 3-4.

Na de rust gingen Rico, Luke en Weslin er in voor Nick, Bart en Arian. Toen scoorde de tegenstander van Weslin, 2x die van Renske, Weslin, Luke en Judinthe. Het was 3-10. Gelukkig scoorde Pieter-Jan de 4-10. Maar daarna scoorde de tegenstander van Luke 2x en die van Judinthe 1x. Uiteindelijk hebben we met 4-13 verloren. Het was de laatste wedstrijd van de D1 op het veld.
Gemaakt door Wilke.