De Hazenkamp A1 – Kesteren A1

Op zaterdag 21 december speelde de A1 om kwart voor 11 tegen De Hazenkamp A1.
Met Thijmen in de basis op de plek van Bart-Jan, die als enthousiaste aanmoediger, mee was en Jaël als versterking in de reserve, gingen we de wedstrijd in.

Eerste helft.

De eerste minuten van de wedstrijd zaten we er goed in, wat eerst 0-1 voor ons was werd al snel 0-7. Toen leek Hazenkamp er in te komen en scoorden ze al snel twee doorloopballen en een stip. Maar natuurlijk konden wij het daar niet bij laten zitten en scoorden Anne en Lisanne ook nog even 2 punten voordat het rust was en de stand op 3-9 voor ons terecht kwam.

Rust.

In de rust kregen we van Bram te horen dat we geen vrije ballen en stippen meer tegen mochten krijgen, nadat we die in de eerste helft behoorlijk wat tegen ons kregen. Ik kan alvast zeggen dat dat gelukt is.

Tweede helft.

In de tweede helft werd Jaël er in gezet voor Lisa en gingen we vol energie weer met de wedstrijd verder. Onze streak ging ook weer verder. We scoorden de ene goal na het andere met een doorloopbal van Jacco en daarna vier schoten door Emma, Jacco, Thijmen en Maren stond de stand op 3-14. Een mooi begin voor Kesteren dus. Daarna leek Hazenkamp net zoals de eerste helft, ook weer even terug te komen. Ze scoorden nog 5 schoten en een doorloopbal, maar wij scoorden ook nog. Met 4 doorloopballen en 4 schoten werd de stand door Kesteren op 9-22 gezet en was de wedstrijd afgelopen.

Volgende wedstrijd.

Op zaterdag 11 januari moeten wij om 17:10 tegen de koploper SKF A3. Het belooft een spannende wedstrijd te worden, waarbij wij wel aanmoediging kunnen gebruiken. Dus kom vooral kijken. Hopelijk tot dan!