Coronaregels bij Korfbalvereniging Kesteren

Ook Korfbalvereniging Kesteren heeft voor gebruik accommodatie, kantine en kleedruimtes regels samen gesteld. Bijgewerkt: Zondag 7 November 2021

1)  Het is alleen mogelijk via de hoofdingang van de sporthal binnen te komen. Hier volgt een controle op het Coronabewijs (QR – code).

Het is verplicht vanaf 14 jaar tot 18 jaar een Coronabewijs (QR – code) te hebben voor de kantine.

Vanaf 18 jaar is het verplicht een Coronabewijs (QR – code) te hebben voor zowel de sporthal als de kantine.

Kinderen tot 18 jaar krijgen toegang tot de sporthal zonder Coronabewijs (QR – code).

Coach, scheidsrechter en begeleiding van teams krijgen toegang tot de sporthal zonder Coronabewijs (QR – code).

2)  Scheidsrechters gebruiken een eigen fluitje en niet van iemand anders.

3)  Er worden geen handen geschud.

4)  De kantine van Korfbalvereniging Kesteren is geopend. Hier gelden de regels zoals hierboven beschreven.

5) Er is een Corona coördinator aanwezig en aanwijzingen dienen opgevolgd te worden.

6) Iedereen wordt verzocht de sporthal te verlaten via de nooddeuren bereikbaar via de kleedkamers.

Om tegenstroming te voorkomen dus niet via de hoofdingang!

Wij gaan er vanuit dat iedereen op eigen verantwoording goed met deze regels omgaat.

Wij hopen ondanks de regels dat u een prettig verblijf heeft bij Korfbalvereniging Kesteren!

Namens het bestuur van Korfbalvereniging Kesteren.