Bitterballen, bier en wijn (met stukjes)

Vrijdagavond 2 december net nadat Sinterklaas met zijn pieten de kantine van Kesteren heeft verlaten stond de kraker van de week op het programma. Kesteren Recreanten 1 mocht het opnemen tegen MIA.
En zoals het een eerste team betaamd was iedereen er een half uur van tevoren. Warm lopen, inschieten en een zeer pittige bespreking zorgde ervoor dat iedereen tot op het bot gemotiveerd was om in deze vriendschappelijke wedstrijd  de winst naar binnen te slepen.
Na een doelpuntrijke eerste helft eindigde hij met een buzzerbeater en stond het 4-4.
Inmiddels waren er ook wat tactische wissels doorgevoerd zodat zoals een echte familieclub betaamd, er een gemêleerd team stond. Van echtparen, dochters, jong, oud en net terug van een week ziek zijn. Kortom een goed team waar menig tegenstander voor vreest. In de tweede helft ging het scoren aan beide kanten lekker door en floot de scheidsrechter (waarvoor dank dat je een vrijdagavond vrij had) de wedstrijd af. MIA scoorde net wat meer dan recreanten 1 maar we kunnen trots zijn op onszelf gezien we voor het eerst met deze samenstelling speelde.
Vanaf de bank leek het nog of er een romance opbloeide in het veld maar dat bleek maar vanuit 1 kant te komen. Na de verfrissende douche stond het bittergarnituur, het bier en de wijn (met stukjes) te wachten op de moegestreden strijders. Kortom het was een geslaagde avond en op naar de volgende wedstrijd. Onze dank gaat uit naar alle fanatieke en trouwe supporters. Zien we u de volgende keer ook?