Arena A1 – Kesteren A1

Zaterdag 15 februari speelde de A1 tegen Arena A1. Voor deze wedstrijd kregen we de volgende opdrachten mee: hoog tempo, we moesten onszelf niet gek laten maken, veel druk geven en elk duel aangaan. En het belangrijkste was, dat we met plezier moesten gaan spelen. We begonnen met Maren op de bank, aangezien zij nog niet helemaal hersteld was.

Toen het startsignaal klonk, waren we eindelijk begonnen aan deze wedstrijd. Het liep alleen niet helemaal zoals gepland, want we stonden gelijk met 4-0 achter. Dit kwam vooral omdat er niet goed werd voorverdedigd, en er werd niet goed door bewogen. Maar we gingen vol goede moed weer verder, en het werd 8-8. Helaas was het 15-10 toen de rust begon.

In de rust werd ons verteld dat we echt meer voor die bal moesten gaan, en dat we niet moesten opgeven, want daar bereik je helemaal niks mee. De tweede helft begonnen we gelijk scherp, we scoorde er 3 achter elkaar. Na onze doelpunten wisselde het een beetje af, de ene keer scoorde wij en de andere keer scoorde Arena. We hebben de tweede helft beter verdedigd dan Arena, want zij hebben in de tweede helft 5 keer gescoord en wij 9 keer. Helaas was dit niet genoeg, en hebben we verloren met 20-19. We komen in deze wedstrijd dus te snel op 4-0 achter, we knokken terug naar 8-8, maar daarna laten we hun gewoon uitlopen naar 14-8. In deze wedstrijd liepen wij dus achter de feiten aan, wat ons uiteindelijk de winst heeft gekost.

Op 7 maart 2020 spelen wij thuis tegen De Hazenkamp A1, wij zouden het ontzettend gezellig en leuk vinden als u komt kijken. We hopen dan wel te winnen. Tot dan!