Afsluiting Seizoen 2020 – 2021

Hallo allemaal!

Na een zeer ongebruikelijk en vervelend seizoen door corona zijn we aan het einde van dit seizoen gekomen. Met een nog op het laatste moment georganiseerd Soeptoernooi door de activiteiten commissie konden we dit seizoen goed afsluiten. Activiteiten commissie bedankt hiervoor!

Op de laatste trainersbijeenkomst hebben we afscheid genomen van 4 trainers te weten: Otto, Jacco, Ruben en Michelle. Ook jullie bedankt voor de inzet als trainer. Betekend wel dat we voor volgend seizoen nog zoeken naar een trainer voor Kesteren B1. Heb je belangstelling laat het de TC even weten! Bij de teams hebben we helaas nog moeten besluiten Kesteren D1 van 8-tal naar 4-tal te moeten wijzigen. We hopen dit weer terug te kunnen brengen naar een 8-tal met ingang van de zaal.

Op de trainersbijeenkomst hebben we voor de trainers een toets afgelegd met wat zijn jou scoringskansen als trainer. Zoals beloofd hier het eindresultaat:

Scoringstabel per team (Trainers Seizoen 2020 – 2021)

Helaas moet ik toegeven dat ik wat minder getraind ben dan de rest! Jacco wist zich op 9 punten van het maximum na als eerste te plaatsen. Wil je nu zelf eens jou scoringskans meten? Gebruik dan onderstaand formulier.

Scoringstabel per speler

Vanuit het bestuur hopen we in september de Algemene Ledenvergadering te kunnen houden die helaas ook door corona is uitgesteld. Aandachtspunt is ook het verwerven van meer vrijwilligers voor onze vereniging. Op dit moment zijn er best nog wat plaatsen te vervullen. Je loopt dus de kans benaderd te worden door een commissielid of het bestuur voor een bepaalde functie.

Direct na de vakantie gaat de schoolkorfbal commissie aan de gang met de voorbereidingen op het schoolkorfbal toernooi. Er worden trainingen verzorgd op de scholen en zullen we weer scheidsrechters nodig hebben op het toernooi. Wil jij een bijdrage of hulp bieden bij de activiteiten van de schoolkorfbal commissie? Laat het ons weten! Het toernooi vind plaats op Woensdagmiddag 6 Oktober 2021.

Met elkaar en samen maken we Korfbalvereniging sterk en een mooie vereniging! Iedereen een fijne en mooie vakantie en blijf vooral gezond!

Pons van Hattum

Start seizoen 2021 – 2022