Afscheid nemen van…

Zaterdag 11 Juni 2022

De laatste thuiswedstrijd van Kesteren 1. Het traditionele afsluitingsfeest. En zo als Willem al zegt ‘het laatste grasfeestje’ .

Op deze dag hebben we ook van een aantal mensen afscheid genomen. Te beginnen bij onze hoofdtrainer Michel Ligt. Hij heeft het toch maar voor elkaar gekregen om Kesteren 1 in beweging te houden ondanks het veel uitvallen van trainingen en delen van de competitie. Michel bedankt en succes bij jou nieuwe vereniging!

Dan Suzanne Ruiters, Voor onze vereniging een pijler er rots in de branding. Zij ontving de vrijwilligersprijs in het seizoen 2015-2016 en is altijd nog doorgegaan als vrijwilliger. De waardering is dan ook groot en zeker ook de inzet voor Kesteren 1. Suzanne gaat het wat rustiger aan doen en heeft eigenlijk een hele mooie rede. Suzanne bedankt!

Ook bij de heren van Kesteren 1 een afscheid. Joeri Zoontjes onze vaste verslaggever en voorheen TC-lid gaat het ook wat rustiger aan doen. Hij stapt over na een studentenvereniging in Nijmegen. Joeri ook jij bedankt voor jou inzet voor de vereniging en Kesteren 1!