Blessure wedstrijd

Zaterdag 21 september was het dan weer zo ver. Kesteren B1 had weer een thuis wedstrijd. Dit keer was die wedstrijd tegen dkod B1. Voordat de wedstrijd begon gingen we natuurlijk nog effe bespreken. Rianne zij daarin dat we moesten proberen om het zelfde spelletje te spelen als bij de training en natuurlijk ook gewoon moesten afronden. Nog effe inschieten en wamlopen en we konden gaan beginnen.

Daar klonk het eerste fluitsignaal al weer, we konden gaan beginnen. Helaas was het niet Kesteren die het 1e doelpunt scoorde maar dat maakte Wilke algauw weer goed door een doorloopbal te scoren en de stand gelijk te maken met 1-1. We wisselde van vak en daar duurde het ook niet lang voordat Renske er een doorloopbal en een schot in knalde. De stand was nu 3-1. Helaas had dkod daar voor de rust ook nog wat antwoorden op maar wij ook. Dus gingen we van het veld af voor de rust met een stand van 7-4 voor Kesteren.

In de rust vertelde Rianne dat het vak van Wilke moest gaan afronden. Daar had ze een oplossing voor door Renske en Sophie van vak te gaan wisselen. Verder ging het er ook om dat we gewoon moesten gaan afronden.

We konden weer gaan beginnen. Helaas begon dkod gelijk goed want zij scoorde er een aantal. Maar dat hield Kesteren niet tegen om er ook een aantal te scoren. Er vielen heel wat stippen in deze helft. Renske had er ook 1 gekregen en die zat natuurlijk. Helaas was dit niet genoeg voor Kesteren en hebben we als nog verloren met 8-10.

Helaas zijn de doelpunten niet bijgehouden dus dan maar een iets korter verslag dan normaal. Maar in ieder geval hebben we lol gehad. Voor de gene die bij onze wedstrijd waren en al die blessures gezien hebben, het gaat nu weer goed met iedereen. Kian heeft geen last meer van zijn been en Julia loopt weer normaal.

Yara, Maud, Luna en Ilse bedankt voor het meedoen.
28 september spelen wij tegen Wageningen B3 om 13:45 op het binnenveld in Wageningen. Zien wij u daar ook?