SKF 6 – Kesteren 2

Op woensdag 21 september speelde Kesteren 2 tegen SKF 6. Ook wel bekend als de lastigste tegenstander voor Kesteren 2 in de poule. Spelen op een doordeweeks avond gebeurt niet vaak, maar deze keer dus wel.

Deze keer begon het voor de tegenstanders beter dan voor ons het eerste puntje viel namelijk aan de kant van SKF 1-0. Maar gelukkig werd dit al gauw verbetert door Yara en Gerben die allebei een heel mooi schot maakte 1-2. Daarna werd er om de beurt gescoord tot en met 3-3. Waarna Kesteren voor de tweede keer deze wedstrijd achter kwam te staan 4-3. Gerben wist het weer terug te brengen naar gelijkspel met een mooi schot 4-4. Maar helaas mocht dit niet baten, want de tegenstander maakten ook weer twee mooie schoten 6-4. Gelukkig liet Kesteren 2 hun hoofden niet hangen en kwamen ze net voor de rust nog op voorsprong door een schot van Gerben en een doorloopbal van Jasper en Yara 6-7.

In de rust beloofde Ruben aan de toeschouwers dat hij vijf punten zou gaan maken. En deze belofte begon hij goed door meteen een korte kans en een stip in te leggen 6-9. Helaas was de tegenstander ook wakker en scoorde zij een schot en een doorloopbal, waarna een mooi schot van Annelieke volgde 8-10. De tegenstanders maakte nog een mooi schot van verre afstand, maar daarna kwam Kesteren echt op schot met vier punten achterelkaar 9-14. Helaas raakte Gerben de tweede helft geblesseerd en liet de tegenstander ook nog even zien wat zij konden en scoorden zij ook nog drie punten 12-14. Om de wedstrijd mooi af te sluiten maakte Ruben het laatste puntje, een mooie doorloopbal met een hand 12-15.

Een zeer spannende wedstrijd en echt een overwinning om trots op te zijn! Voor de mensen die zich afvragen hoe het met de belofte van Ruben zit, helaas heeft hij zijn doelstelling van vijf punten niet gehaald, want het waren er vier 😛 . Maar goed klagen doen wij zeker niet, want de titel topscoorder heeft hij deze woensdagavond wel te pakken. En iedereen van dit team heeft superhard gewerkt, het was een top wedstrijd.

Daarom is deze overwinningsfoto ook zeker terecht: