Kesteren A1 – Wageningen A5

Op zaterdag 28 september speelde we net als vorige week tegen Wageningen. Dit keer speelde we thuis. We wisten dat we Wageningen op zich wel aankonden, maar we probeerden toch niet al te overmoedig de wedstrijd in te gaan. In de eerste minuut was het gelijk raak; twee doelpunten van Jacco. We kregen heel erg veel ruimte om te schieten en we schoten gelukkig ook veel raak. Daardoor volgde er nog heel wat doelpunten van Kesteren. We wisten Wageningen op nul te houden waardoor we de rust in gingen met 19-0 en minimaal één doelpunt van elke A-speler!

Joeri en Otto waren vandaag onze coaches en zeiden dat we de 2de helft nog dichter op onze tegenstander moesten en elke bal die gegooid zou worden moesten onderscheppen. Ons doel was dat iedereen in de 2de helft weer zou scoren. Dat doel hebben we behaald. Het enige verbeterpunt van deze wedstrijd was dat we wat meer doorloopballen met één hand af hadden moeten maken. De laatste tien minuten mochten onze invallers Leon en Michelle nog even spelen. Ook zij hebben de stand van Wageningen op nul weten te houden dus goed gedaan Leon en Michelle! In deze tweede helft hebben we nog 18 doelpunten gemaakt waaronder een aantal doorloopballen maar vooral heel veel afstandsschoten. De eindstand was uiteindelijk 37-0! Volgende week zullen we weer wat harder moeten werken voor onze doelpunten want dan spelen we tegen de ploeg die onder ons staat in de competitie: DOT A2. Wat aanmoediging kunnen we dus wel gebruiken!

Positie

Gespeeld