Wedstrijdverslag Kesteren A1

Op 14 september speelde de A1 om half 1 tegen Noviomagum A1

Eerste helft
Doordat Noviomagum met 26-9 van Wageningen had gewonnen wisten we niet goed wat we konden verwachten, maar de wedstrijd begon al lekker, in de eerste minuut scoorde Jacco al gelijk een mooi doelpunt en stonden we met 1-0 voor.
Die 1-0 werd al snel 2-0 en daarna 3-0 totdat Noviomagum scoorde in vorm van een schot en het 3-1 stond. Daarna kwamen nog een paar mooie doelpunten van ons en stond het 6-1.

Tweede helft
De tweede helft ging wat minder, het ene vak kon wat minder makkelijk scoren dan het andere en daardoor liepen we vast met de doelpunten. Ook al hadden we veel kansen ze wilde er maar niet in, maar daarna kwam al een mooie doorloopbal van Ruben en na nog een paar mooie schoten van Jacco stond het 9-1.
Helaas scoorde Noviomagum ook, na een stip en een schot stond het 9-3, daarna scoorde Lisa nog een doorloop en toen lag het even stil voor ons qua doelpunten. Helaas lag het voor Noviomagum niet stil en scoorde ze er nog twee en kwam de eindstand op 10-5 terecht.
Bedankjes
We willen Joeri bedanken voor het coachen en Jelle, Hidde, Anneline en Michelle bedanken voor reserve te zijn.
Volgende wedstrijd
De volgende thuis wedstrijd is op zaterdag 28 september en moeten wij om 12:30 spelen tegen Wageningen A5, dus zou het super leuk zijn als u komt kijken om ons aan te moedigen!