25/09 Kesteren A1 – Woudenberg A2

Op 25 september speelde de A1 van Kesteren een spannende wedstrijd tegen Woudenberg A2. De eerste wedstrijd die gespeeld werd met onze kersverse nieuwe vakken. Lisa opende de wedstrijd met een mooie doorloopbal, waardoor we 1-0 voorstonden. Vervolgens scoorden we helaas niet veel meer. Gelukkig was Woudenberg drukker bezig met het zeuren op elkaar dan met de wedstrijd, waardoor ook zij niet veel scoorden. Ruben maakte nog een doorloopbal en Jacco een schot, zodat we de rust in gingen met een stand van 3-2.

In de rust kregen we te horen dat we de goede ballen moesten gaan opzoeken en gaan afronden. Er werd ons bovendien veel ruimte gegeven voor het schot en we kwamen er ook goed langs voor de doorloopballen. We stonden dan wel voor, maar moesten wel meer gaan scoren om dat zo te houden.

Gelukkig werd er in de tweede helft door Anne nog een doelpunt gemaakt, door Jacco twee doelpunten en door Lisanne maar liefst drie doelpunten. Ondanks de sterk fysieke tegenstanders is het ons gelukt de winst binnen te slepen en eindigden we met een score van 9-7.