23/10 Kesteren 1 – Midlandia 1

Zwaar bevochte punten voor Kesteren

Het veldseizoen zit er alweer bijna op. Nog twee wedstrijden te gaan voor de zaal. Deze keer was het Midlandia die op bezoek kwam in Kesteren. De ploeg staat onderin, maar heeft nog 2 wedstrijden in te halen en al 2 punten in mindering gehad. Het is lastig in te schatten waar die ploeg staat. Op het laatste stukje gras kon de wedstrijd beginnen.

De wedstrijd begon gelijk opgaand. De scores wisselden elkaar af, al vielen ze niet makkelijk. Halverwege de eerste helft wist Kesteren een gaatje te slaan. Er werd bij vlagen zuiver geschoten en zo kom Kesteren uitlopen naar een 11-6 ruststand.

Een matig begin, gered door een sterk tweede deel van de eerste helft. 11 goals in een helft is meer dan prima en Kesteren moest dit in de tweede helft zien door te zetten.

In de tweede helft is er goed verdedigd. Dusss…

Kesteren pakt weer 2 belangrijke punten. Het werd in de tweede helft moeizamer dan nodig, maar met strijd en hard werken in de verdediging werden de punten toch veilig gesteld. Volgende week wacht Hellas in Nunspeet. U vraagt zich nu vast af: Maakt Kesteren er weer zo’n spannende pot van of wordt het zo’n wedstrijd als in speelronde 1 en het antwoord is ja. Tot volgende week allemaal!